O Museo de Pontevedra alcanza a excelencia en calidade turística

A entidade consegue a marca “Q” que só teñen, entre os grandes museos nacionais, o Guggenheim de Bilbao, o Thyssen-Bornemisza en Madrid e o MARQ de Alacante

Arte prehistórica. Da rocha ao museo

Dende o xoves 14 de xullo ata o 9 de outubro o Museo ten aberta a exposición ‘Arte prehistórica. Da rocha ao museo’, unha homenaxe á arte rupestre da man do Museo Arqueolóxico Nacional (MAN).

Certame de artes plásticas Novos Valores 2022

As obras gañadoras e as outras 13 seleccionadas poden coñecerse na exposición aberta desde o 7 de xullo ata o 11 de setembro no Edificio Sarmiento.

Voilà la femme. 25 aniversario. Exposición

A exposición conmemorativa ‘Voilà la femme’ reúne unha selección de obras das artistas máis relevantes que participaron nas súas 25 edicións e poderá visitarse desde o 19 de maio ata o 10 de xullo no Edificio Castelao. A mostra, que ten como finalidade visibilizar a produción artística realizada por mulleres, convida á reflexión acerca da identidade e a desigualdade a través das propostas de creadoras galegas ou vinculadas a Galicia.

Presentación de Esenciais. Publicacións

Ofrecer un relato amable e accesible a todos os públicos das obras e artistas fundamentais da colección deste museo é o obxectivo da nova serie de publicacións de carácter divulgativo "Esenciais" que presentouse este martes no edificio Castelao. O primeiro volume está dedicado a Alfonso Daniel Rodríguez Castelao, o único artista que conta con dúas salas expositivas monográficas nesta institución.

Mostrando o intervalo 43 - 48 de 50 resultados.