Estudos e reflexións sobre Patrimonio Cultural. Seminario en memoria da profesora Ana Goy Diz

Xoves 15 de xuño, de 16:00 a 19:30 h no Edificio Castelao

Edificio Castelao

Ribeira Sacra

O acceso ao seminario é libre. Entregaráselles un certificado de asistencia ás persoas que se inscriban ata o 13 de xuño en reservas.museo@depo.gal.

O Seminario ‘Estudos e reflexións sobre o Patrimonio Cultural’, dedicado á memoria da profesora Ana Goy Diz, propón unha aproximación a diferentes aspectos relacionados co patrimonio cultural, campo de investigación no que a homenaxeada desenvolveu a súa traxectoria académica. A súa defensa do patrimonio galego, a súa investigación, xestión e protección, máis aló dos valores monumentais e histórico-artísticos, motiva os contidos destas xornadas, nas que participan persoas moi vinculadas á súa vida e traxectoria profesional.

O encontro abordará un problema central, o do valor do patrimonio como testemuño dunha memoria colectiva, e referencia, polo tanto, da identidade dunha comunidade que se constrúe socialmente. Este legado cultural, que consideramos irrenunciable, forma parte dun amplo contexto plural que está constituído, ao mesmo tempo, por un conxunto de valores que o particularizan e o distinguen. A responsabilidade da súa conservación e salvagarda implica necesariamente a súa identificación e estudo. Por outra banda, para a protección e conservación empregamos diferentes recursos e estratexias que poden garantir e preservar eses valores e a súa transmisión ás xeracións vindeiras.

• 16:00 h. Presentación do seminario
    • José Manuel Rey. Director do Museo de Pontevedra
  • 16:15 h. Semblanza da homenaxeada
    • Diana Duo Ramila. Museo de Pontevedra / Universidade de Santiago de Compostela. Coordinadora do seminario