Olladas musicais: audicións comentadas

Os mércores 8, 15, 22 e 29 de maio, de 19:00 a 20:30 h

Audicións comentadas: explorando a música clásica

Caricatura de Manuel Quiroga interpretando. Debuxo, ca. 1924. Cándido Fernández Mazas (1902-1942)

Este curso ten como obxectivo principal promover o aprecio e a comprensión da música clásica entre a cidadanía. A través de charlas interactivas e audicións comentadas, achegaráselle este xénero musical a un público adulto, ao proporcionar un espazo de encontro cultural no que quen participe poida explorar, aprender e gozar de obras clásicas emblemáticas.

O acceso é libre. Ademais, entregaráselles un certificado de asistencia ás persoas que se inscriban previamente en reservas.museo@depo.gal e asistan como mínimo ao 70 % das sesións.

O curso será impartido por Sara Domínguez Lloria, licenciada en Música con especialidade en Piano, doutora en Educación pola Universidade de Vigo e cun mestrado en Teatro e Artes Escénicas e outro en Dirección e Xestión de Centros Educativos. Foi directora da Escola Municipal de Música de Santiago de Compostela e profesora da Facultade de Ciencias da Educación da Universidade de Santiago de Compostela. Desde 2021 é profesora na Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte da Universidade de Vigo, no departamento de Didáctica Especial da área de Didáctica da Expresión Musical.

Programa completo

• 8 de maio. Fauna e fantasía descifrando o Entroido dos animais, de Saint-Saëns
  • 15 de maio. Entre historias e sons: unha inmersión no universo encantado de Miña nai, a gansa, de Maurice Ravel
  • 22 de maio. Explorando Cadros para unha exposición, de Mussorgsky: unha viaxe musical pola arte visual