A presenza invisible. Frascos de perfume art nouveau e art déco. Exposición

O Edificio Castelao albergará, desde o 7 de abril ata o 12 de xuño, a exposición A presenza invisible, na que se poderán ver máis de 200 frascos de perfumes creados entre 1896 e 1945 por artistas, deseñadores e vidreiros baixo a influencia de estilos como o art nouveau e o art déco.

De Babiano Méndez-Núñez a Mendoza Babiano. Exposición

A exposición De Babiano Méndez-Núñez a Mendoza Babiano. Dúas xeracións de mulleres para a historia de Pontevedra permanecerá aberta no edificio Castelao desde o 24 de febreiro ata o 24 de abril. A mostra, comisariada polas conservadoras do Museo de Pontevedra Reis Camiña, Beatriz de San Ildefonso e Natalia Fraguas, ofrece unha visión obxectiva, baseada na investigación, de quen era Carmen Babiano Méndez-Núñez e as súas fillas María e Concha Mendoza, reconstruíndo a través da pintura, a música, a fotografía e a moda, o ambiente cultural e social no que viviron.

Mostrando o intervalo 49 - 50 de 50 resultados.