Novas

As II Xornadas sobre Museos e Educación Patrimonial reflexionarán sobre o estado da difusión do patrimonio en Galicia, España e Portugal

O Museo de Pontevedra acollerá o 3 e 4 de novembro as II Xornadas sobre Museos e Educación Patrimonial, este ano baixo o lema ‘Construíndo futuros desde a educación’. Dáselle así continuidade á primeira edición organizada o ano pasado, consolidando o Museo como referente no debate sobre a investigación e a innovación na difusión do patrimonio. Nas xornadas poranse en común experiencias relevantes no eido da educación patrimonial por parte de profesionais e persoal investigador de importantes museos e universidades de Galicia, España e Portugal.

O Museo aprobará a restitución dos dous cadros da escola de Dieric Bouts espoliados polos nazis

A Deputación de Pontevedra vai aprobar este venres en Pleno a restitución do díptico ‘Mater Dolorosa’ e ‘Ecce Homo’ que foran espoliados polos nazis e se atopan no Museo de Pontevedra. Unha vez certificada a resolución plenaria, o Museo porá ambas pezas a disposición da autoridade central do Ministerio de Cultura e Deporte do Estado Español, e esta deberá comunicar o acordo ao Estado polaco para facer a entrega e finalmente trasladar as pezas ao seu territorio.

O peche do programa ‘EmprazArte’ será os días 23 e 24 de setembro

O 23 e 24 de setembro terán lugar as dúas actuación coas que o Museo de Pontevedra pechará a edición deste ano de ‘EmprazArte’: Rodrigo Ramos ofrecerá un concerto o venres á noite e Magín Blanco unha actuación infantil o sábado pola mañá.

As visitas do Museo no que vai de ano superan case nun 50% as de 2021

O Museo de Pontevedra está a pulverizar as súas cifras de visitantes. Os datos de visitas no que vai de ano, os específicos do verán, os do mes de agosto e os da semana das festas na cidade están a superar con grande marxe os números do ano pasado, un exercicio no que se xa se acadaran os mellores rexistros da última década.

O Museo de Pontevedra alcanza a excelencia en calidade turística

A entidade consegue a marca “Q” que só teñen, entre os grandes museos nacionais, o Guggenheim de Bilbao, o Thyssen-Bornemisza en Madrid e o MARQ de Alacante

Arte prehistórica. Da rocha ao museo

Dende o xoves 14 de xullo ata o 9 de outubro o Museo ten aberta a exposición ‘Arte prehistórica. Da rocha ao museo’, unha homenaxe á arte rupestre da man do Museo Arqueolóxico Nacional (MAN).

Mostrando o intervalo 49 - 54 de 60 resultados.