Seminario “A Galería Diana de Cidade de México, 1954-1965”

Xoves 17 de outubro, de 16:00 a 20:00 h, no Edificio Castelao

A Galería Diana de Cidade de México, 1954-1965

O seminario “A Galería Diana de Cidade de México, 1954-1965. Reconstrución Histórica dunha Galería de Arte do Exilio Galego e Español” parte do traballo de Samuel Diz e Beatriz Fontán na investigación, estudo e reconstrución da Galería Diana de Rosita García Ascot e Xesús Bal y Gay, situada no Paseo de la Reforma 489 da Cidade de México entre 1954 e 1965. Artistas do exilio como Remedios Varo, Elvira Gascón ou Lucinda Urrusti compartiron espazo coa nova xeración de artistas mexicanos como Ángela Gurría, Pedro Friedeberg ou Héctor Xavier, nun momento de novas inquedanzas que impulsaron o movemento da Ruptura.

Esta investigación, aínda inédita, deu os seus primeiros froitos coas conferencias realizadas no Museo de Arte Moderno (Cidade de México) ou na Galería Caja Negra de Madrid, ao que se suma o apoio recente da Residencia de Estudiantes, institución que conserva o legado de Bal y Gay e García Ascot.

Acceso libre. Entregaráselles un certificado de asistencia ás persoas que se inscriban previamente en reservas.museo@depo.gal.

De 16:00 a 20:00 h

16:00 h - Presentación do seminario

Mª Ángeles Tilve Jar, directora do Museo de Pontevedra

Samuel Diz, codirector do seminario