Galicia, de Nós a nós

Datas: 20/05/2021 - 11/06/2021
Localización: Edificio Castelao

Desde o 20 de maio ao 11 de xullo pódese visitar no edificio Castelao a exposición Galicia, de Nós a nós, unha completa e ambiciosa mostra sobre a Xeración Nós, o grupo de intelectuais galeguistas que contribuíron, nas primeiras décadas do século XX, ao desenvolvemento, renovación e internacionalización da lingua e da cultura galega.

Exhíbense máis de 300 pezas aportadas por 64 institucións e particulares, entre elas o numeroso grupo cedido polo Museo de Pontevedra, especialmente o do fondo Castelao, impulsor e director gráfico da Revista Nós, concibida en Pontevedra nunha xuntanza que mantivo con Vicente Risco, Losada Diéguez e Ramón Cabanillas en xuño de 1920.

A mostra, organizada pola Xunta de Galicia a través da Fundación Cidade da Cultura e comisariada por Afonso Vázquez-Monxardín Fernández e Ana Acuña Trabazo, exhíbese no Museo en virtude da colaboración coa Deputación de Pontevedra.