Sarmiento visto por Filgueira: o antecedente sarmentiano do Seminario de Estudos Galegos

02/12/2015

Este artigo recolle a intervención de María Mercedes Álvarez Lires nas Xornadas Filgueira Valverde na cultura galega do século XX que tiveron lugar no Sexto Edificio do Museo o 11 de novembro de 2015.

A investigadora e divulgadora científica da Universidade de Vigo, que en 1998 publicou a súa tese de doutoramento sobre a figura do monxe benedictino, persoeiro clave na investigación e a recuperación da cultura de Galicia, tratou de dar a coñecer o antecedente sarmentiano do Seminario de Estudos Galegos, que aparece claramente reflectido nos escritos do profesor Filgueira Valverde.

En palabras da autora, Filgueira Valverde sempre considerou unha honra e un deber executar o testamento “espiritual” de frei Martín Sarmiento.

VER ARTIGO COMPLETO EN PDF

María Mercedes Álvarez Lires